El progrés de les webs

El post tracta sobre què és una web i la seva evolució des dels seus inicis fins a l’actualitat i els serveis que ofereixen cada una.

És la blogosfera una nova forma de fer periodisme?

Dins d’aquesta entrada podreu descobrir quin paper tenen els blogs a l’actualitat, què és el fenomen blogger, quin són els temes més comuns en blogs, etc.

Community Managers: líders de la comunitat a Internet

Un Community Manager és el professional de l’empresa que té la responsabilitat de construir, gestionar i administrar la comunitat online al voltant d’una marca a Internet, creant i mantenint relacions establertes i duradores amb els clients i qualsevol usuari interessat en la marca. Analitzem en quin moment neix aquesta figura i per quins motius, com evoluciona, que és actualment per les empreses, quines funcions fa i com es presenta al futur per aquests creadors de contingut i relacions online.

La Premsa Online, el present i el futur

La premsa online és constitueix amb la informació en xarxa, els diaris online,… però realment és molt més, una nova forma d’ informar.

La col·laboració col·lectiva

La importància de treballar en equip cada dia és més considerable i aporta grans beneficis a l’hora d’obtindre resultats favorables en menys temps i de més qualitat.

Xarxes per a compartir

Internet es basa en el núvol (cloud). Bàsicament consisteix en què usuaris puguin accedir des de qualsevol dispostiu a un software o arxiu que es troba emmagatzamat en un servidor. No en som conscients, però cada cop que consultem el mail o pugem un treball al Campus Virtual, estem utilitzant el núvol. En aquest post t’expliquem què és i com funciona.

Simulant la realitat

Els mons virutals, qué són i quina és la seva història? Per què tenen tanta importància a la actualitat? En aquest post veurem en que consisteix aquesta simulació de la realitat des dels seus inicis amb Sensorama fins a l’actual Realitat Virtual.

Adéu a la televisió convencional

La televisió convencional arriba al seu fi. Amb la incorporació de les noves tecnologies i de la plataforma Netflix ha fet que ara, el que entenem per mirar…

Web 2.0, 3.0, web semàntica…

  El World Wide Web és una xarxa de pàgines escrites en hipertext mitjançant el llenguatge de marcatge HTML i connectades entre si mitjançant vincles, de manera que…

Noves finestres de distribució i consum.

“Video on demand”, aquesta és la nova gran finestra de consum. Són moltes les productores que opten per estrenar els seus productes audiovisuals en plataformes d’aquest tipus i això ens obra altres fronts: la continuïtat del cinema tradicional, el futur de la televisió, la monetització de les produccions o la diversificació de continguts.

Adéu a la televisió convencional!

STAY TUNNED

Quan parlem d’influencers parlem d’una revolució a les xarxes socials perquè s’ha convertit en un fenòmen que ha capgirat la concepció que teníem de comprar i consumir. Ara…

Com crear la teva marca personal online

Com a constants consumidors de productes i serveis identificats a través de la seva marca, basem les nostres preferències en l’experiència que hem tingut o creiem que tindrem amb aquestes marques, a vegades independentment del producte. Si l’experiència ha estat positiva o la imatge que dona la marca és positiva, ens genera confiança i és molt possible que a l’hora d’escollir entre aquella marca i altres escollim, sovint sense valorar les altres opcions, la qual té una bona reputació. Ara sí, com podem portar aquest concepte de marca (o branding) al terreny personal amb l’objectiu de potenciar la nostra imatge personal i professional com a capital humà?